Hghghghghg Merhaba anneler bugun ikiz bebeklerımınden biri öksürük tuttu bır kac defa daha 9 günlük hastaneye götürsem ilac verırler mı ne yaparlar yaşayan war mı ?
fatmabektas Hghghghghg hava verirler herhalde ilaç için çok küçük Allah şifalar versin ama götürmeyi ihmal etmeyin
Masalkizinannesi Hghghghghg ilk 3 ay için hastalık durumu özellikle çok önemli muhakkak goturmeniz lazım ciğerlerine inmemesi lazım. Erken doğumsa özellikle acile gidin beklemeden.
leopar Hghghghghg kesinlikle götürün kızım 1 aylıktı alerjiden öksürmüştğ de götürdüğümde yollamadılar hastanede kalın demiştiler çocuk dr aramışlardı hatta
Masalkizinannesi Hghghghghg korkutmak istemem ama soğuk algınlığı dahi varsa yatış veriyorlar muhakkak vakit kaybetmeden gidin özellikle erken doğumda bu konuda hassas olmak gerekiyormuş bize öyle demişti doktorumuz
leopar Hghghghghg gözetim altında tutular sonra taburcu ettiler ama eğer öksürürse muhakkak getirin dediler bence götürün ne olur ne olmaz balgam olmuşsa tıkanır yada bronşit falan olur Allah korusun 🙏🏻herzaman erken teşhisler iyidir