Cicegimm477 benim bebegim 2660 gram doğdu. Emzik vermedim ama 3 4 haftalikken verdim. Philips avent. Emzigide sürekli vermedim. Bana kötü görünüyor ağzında sürekli bir plastik olması. Hiçbir zararını görmedim açıkçası. Şu an 18 aylik. Emerek uyuyor memeden ayırırken emzik veriyorum veya uyumadan mayısın diye veriyorum. Ağzında emzikli durmuyor gün icinde