leylabaspinar Hiç sağım yapma canım, bebeğini yatarak emzir bunun çaresi yok bebeğim 8 aylık oldu hala ara ara hızlı geliyor genzine kaçıyor ilk başlarda bende çok korktum meme reddi olacak diye olmadı çok şükür ama hep yatarak emzirdim ben halada öyle, sağdkça daha çok süt üretir,bebeğin emdikçe vücudun ne kadar süte ihtiyaç olduğunu algılayıp ona göre üretmeye baslicak