1 yaşında şuan hala zor bence , çocuktan çocuga degişir bu konu, oglum bebekliginden 5 yaşına kadar hep rahattı, yer içer uyur hiç proplem çıkarmadı bana, halada öyle, kızım dogdugundan beri bana işkence ediyor 1 yaşına bastı aralıkta hala da işkenceye devam😅