Mikaa1922 bu konuyu yeni doğum yaptığımda sormuştum kendime)) hatta birkaç makale de okumuştum. Her insan ilk önce kendini koymalı, sonra eşi/hayat arkadaşı, sonra çocukları, sonra annesi babası ailesi, sonra da arkadaş çevresi. Kadınlar çoğunlukla ilk sıraya çocuklarını koyar, çok doğal, ben de bunu yapıyorum ama kendimde bunu farkettikçe de müdahale etmeye çalışıyorum. Yapabildiğim söylenmez)) Zor bir konu. Karışık 🥴