Betulsark Kızım 3 hafta falan önce hastaydı sabah akşam görgüsüne ve sırtına ve ayaklarının altına sürdüm bide durmadan hava verdik iyi geldi tabi ilaç falan üç günde toplamıştı
Betulsark Fatmadoglu bende sürecektim ama özellikli burun altına sürülmemeli gerektiği yazıyor kutusunda veya kaynatıp buharın durulmaması gerektiği eczacıda demişti bende öyle düşünüyordum ama yapmadım öyle diyince
anfzya baloglummm03 doktorunuza danışmadan kullanmayın bence ben kızımda kullanmadan önce eczacıya danıştım çünkü kalp rahatsızlığı geçirmişti eczaci damarları genislettigi için uygun olmadığını söylemişti herhangi bir rahatsızlığınız yoksa olabilir ama yinede danismadan kullanmayın
sonbezbukucu ben kızıma hep kullanıyorum. özellikle öksürük için ayak altına sürüyorum sürekli. hırıltı için balsam kullanıyorum
Burcukumsal baloglummm03 bende kızıma kullanıyorum öksürdüğü zaman özellikle ama doktorumuz vücutta sadece bir yere uygulanır demişti ya ayak ya göğüs ikisine birden yapma demişti göğsüne surersen ağız mendiliyle kapat demişti çok faydasını gördüm ama burnuna falan asla sürmedim ya sırtına ya göğsüne ya ayak altına 😊