Merhabalar 3 yaş oğlum var 2 gündür ara ara ateş, öksürük burun akıntısı var. Biraz halsiz. Hastaneye götüreceğim sabah inşallah ama korkuyorum bu domuz gribi belirtisi mi. Salgın var diye biliyorum. Nöbetçi çocuk doktoru bulabilir miyim bilmiyorum. 😔 Calpol verince düşüyor ama 5 6 saat sonra tekrar çıkıyor ateşi 😔