Sedayvaz35 Kizlar 7 buuk aylik kizim var.. bugün biraz burun akintisi var.. arada öksürüp hapşırıyor.. sizce napmaliyim.. daha cok ilersesin istemiyorum.. calpol ise yarar mi.. arada az az vermeli miyim..
Sedayvaz35 Ikrazumra19 dün misafirlige gitmistik.. klima kullaniyorlar benim kizima pek yaramiyo klima belki.. klimadan oldu ama grip olur diyede korkuyorum