Karanismom Kızlar selam bebeğimin parmağında böyle bişey çıktı çiban gibi ağrılı olduğunu düşünmüyorum çünkü dokunduğumda ağlamıyor ama napsam bilemedim[https://mutluresim.com/images/2024/01/09/njLf9G.jpg](https://)
sevimlicadi Karanismom nazarla çıkmış olabilir bizim buralarda karayakma deniliyo ben ona benzettim bı okutun isterseniz
beyzzsenturkk_ Karanismom ısırık olabilir vücut o şeyi dışarı atmaya calısır böcek falan soktuysa olabilir
Marsila Karanismom Dedikçe heliyor susun 😂 Uyuz beni benden aldı Domuz gribi rvs şu bu derken cinnet getirecez artık