bakbendeanneoldum Bebeğim dün 1.ay asısını oldu hep uyudu ama bugün asla uyumuyo durmuyor acaba asıyla mı alakası var sürekli ağlıyor uyusa bile hemrn uyanıyo
aysebb bakbendeanneoldum Alakası yoktur diye düşünüyorum 1. ay aşısının öyle bir etkisi olmaz sanırım
bakbendeanneoldum yagmure17 olabilir bilemedim ki dus aldırsamolur mı acaba asılı uerine zarar verir mi
pozitifanne06 bakbendeanneoldum duş aldirabilirsin 1. Ay aşısı bizi hiç etkilemedi ondan değildir 5. Hafta atağı yüzündendir belki