Meri-Mel Nasıl tedavi verildi ,ilaç kullandınız mı badlangic ya da direk bronsolit mi dendi ne tarz sikayetleriniz oldu yaşayan anneler yorum yaparsa çok sevinirim 😞
Mervetnl Meri-Mel bronşit başlangıcı dedi öksürk şurubu ve hava verdi ateşi olursa diye antibiyotik yazdı kullanmadık antibiyotik ateş çıkmadığı için hala ara ara hava veriyorum
eli923_ Meri-Mel bizi muane etti kızıma röntgen cektirdi bronşit dedi ilk antibiyotik ateş sürücü ve hava verdi verdi 4 gün sonra kontrole gittik iğne verdi
Meri-Mel Mervetnl Bize hiç bir ilaç verilmedi bronsolit başlangıcı dedi ve sadece burun yıkama eğer huzursuzluk , öksürük çok artarsa hemen yarın tekrar gel yoksa cuma bir daha göreyim dedi
yusros1350 Banada bronşoit başlangıcı artmasın halsiz kalmış bebek yatıralım dedi 4 gün hastanede yattık. Cıktık hava ve antıbıyotık verdı havaları kullanıyorum.
Meri-Mel yusros1350 Bize öyle şeyler de vermedi şimdilik yatırmadı da Rabbim şafi ismi ile şifa versin inşallah 😞
Mervetnl yusros1350 klamor verdi ama kullanmadık çünkğ ateşi çıkmadı doktor ateşi çıkarsa kullanıcaksın dedi çok şükğr ateş olmadı
Meri-Mel eli923_ Bizi de aynı şekilde muayene etti röntgen çekildi buhar verildi ama kızım çıldırdı yaptıramadık burnu yıkandı ve eve yolladı burnunu açın dedi sadece🥺
eli923_ Meri-Mel bizim antibiyotikle gecmedi iğne verdi onla gecmiş değil hala ama bol bol serum fizyolojik yapın eve hava makinesi alıp evde verin daha rahat olur nasıl oldu şuan cocuğunuz
Meri-Mel eli923_ Sürekli burnuna yıkama yapıyorum nebuluzator var onunla da buhar veriyorum ama şu anlık düne göre iyi gibi sanki
ilkimnk Meri-Mel bebeğiniz kaç aylık? Benim bebeğim 37 günlükken bronşit tanısı ile yatış yapıldı günde 2 kere antibiyotik, 4 saatte bir hava ve devamlı oksijen desteği aldı fakat zatürreye döndü 3 günde. 7 gün yoğunbakımda tedavi gördü.
ilkimnk Meri-Mel bebeğiniz büyük olduğu için işiniz kolay, Osman gönlüal diye bir doktor var onun bu konudaki videolarını izleyin isterseniz