elizansmom biz de düzenli fırçalıyoruz, parmak fırça ile de yaparım, u fırçası var onla kendi yapar, bebek fırçası var macunla onla da yapıyoruz ama maalesef lekeli dişi😔 bizde de gece beslenmesi çok uzun ihtimal ondan
İnşallah ilerlemez
Ben yarın foto çekebilirsem kendi doktorumuza soracağım, bir yönlendirmesi olursa size de yazarım değerlendirmek isterseniz