gularslan11 Kızlar 1 hafta oldu yarın doktor kontrolum var dikişler alınırmı cok acıyormu hala dikiş yerlerim acıyor tedrginim
maygirl gularslan11 kız dikis alan hastanemi kaldi fii tarihinde kaldi onlar artk estetik lazer dikiş oluo ya artk
Susamtanesimoms gularslan11 benimkinin dışı yapıştırma içinde dikiş vardı doktor onu aldı sadece iki yandan bağlıydı çözdü ipi çekti hiç hissedilmiyor gıdıklama gibi
Dilararden Aldırmadım, artık da alınmıyor diye biliyorum. Bandajı bile 2. Gün taburcu olurken söktü doktorum.
eda-1amine gularslan11 artık dikiş yok ki estetik dikiş artık 1 sene sonra yeri bile zor belli oluyor dikiş yok alttan ulturasyon ile rahime bakiyor o kadar birşey yok korkma
Minikkizimm gularslan11 ilk dogumum 3 sene önceydi. Kontrolde batikon falan surup Dikisin basindan bisey tutup cekti hissettim ama dikis aldırma omu bilemicem. Dıştan hic birşey belli olmuyordu hiçte acı falan olmadi sadece karıncalanma gibi birşey oldu 2 saniyelik birşeydi. Dogumumuda aynı doktora 9 ay önce yaptim kontrolde sadece dikise bakıp bi sorun olmadigini söyledi herhangi birşey yapmadi bu daha farkliydi demekki. Smdi cogu kiside zaten bu sekilde oluyor dikis aldirma falan diye birşey kimsede duymuyorum artik
birinsan14 gularslan11 her yer aynı olmuyor hala alınan dikişler var. Benimki hiç acımadı hissedilmiyor.