Melis1706 mrymkrm dogum raporu bittikten 2 gun sonra yatkisti bu sizin brut maasiniza ve rapor alma durumunuza gore degisiyor
Gumus25 mrymkrm evet aldim. Isyeri kac parçada onaylarsa o şekilde alırsınız bana sormuşlardı. Ben 3 parçada aldim 47 bin TL. Bu sizin maaşınız gire değişiyor.
Ayyyssseee mrymkrm ben 4 ay aldım öyle konuşmuştum muhasebe ile. Ne kadar alacağınız sizin maaşınıza göre değişir
mrymkrm Husnur bende o civarda bir şey biliyorum muhasebeci bana 3 kerede yatacak dedi hesabima 3 kere para geldi ama toplamı o kadar yapmıyor daha yatar mı acaba
Husnur Öyle bi seçenek yok bildiğim kadarıyla raporların bitince yatıyor yani toplu rapor verdilerse anca öyle Melis1706
Husnur Melis1706 siz yinede iyi araştırın en küçük hata da parayı yatırmıyorlar ablama emzirme ödeneği dahi yatırmadılar raporları yanlış yazıldığı için
mrymkrm Gumus25 bana da 3 parça dediler 3. De yattı ama cok az yapıyor toplamı. Asgarinin üzerinde alıyorum ama sigortayı asgari ücretten yatırıyor sanırım o yüzden böyle oldu
adaatuna Normalde ayın 1inde yatıyordu maaşım ama rapor parası bana 5i gibi yattı 3 ay boyunca. Maaşımın 5te 4ü yattı.
mrymkrm Ayyyssseee maaşım asgari üzeri ama sigorta asgariden yatıyor şu ana kadar yatan toplam para 20 bin bile değil
Gumus25 mrymkrm sigorta nasılsa ona göre yatırılır. Rapor süreniz bitti mi? E devletten bakabilirsiniz hangi tarihler arası için yatmış para. Şahıs ödemeleri diye bir kısım vardi galiba yanlış hatirlamiyorsam
Defnesa İş yeri raporu ne zaman onaylarsa o zaman yatar muhasebecinin takdirine kalmış yani 2 mi 3 mü kac seferde onaylayacağı
Defnesa mrymkrm asgari uzerinden alırsınız doğum parasını yasal olarak görünen maaş asgari ücret çünkü asgari ucretin 3 te 2 si yatar ona göre hesaplayin