Bebekcino Seydaaa5 Tam hatırlamamakla birlikte içerikleri yüzde 90 dan daha fazla aynı. Doktorum söylemişti alerjimiz olduğunda inek kadar keçide yapar demişti
Dilararden Evet tabii ki, zaten süt kullanımını 2 değil olabildiğince ertelemek gerekiyor bilinenin aksine faydasından çok zararı var.