minikpandam-_- cisem51 yanlış hatırlamıyorsam ilki 1079 ikincisi 1300 gibi ama yanıltmak istemem buradakilere sorun yine
anne_yiz cisem51 evet canım bulaşıcı eşimin kuzeni oldu 9 yaşında hastanede yattı bi gece bizde korktuk açıkçası ondan yaptıralım dedik
anne_yiz cisem51 bizim doktorumuz illa yapın demedi ama siz yinedr doktorunuza danışın mutlaka pahalı bir aşı ben bir hafta kadar önce 1740 almıştım
minikpandam-_- cisem51 aynen eczanelerde daha net olur. Menenjiti gecen hafta 2079 a aldık o yeni olunca hatırladım ama rotanın üzerinden zaman geçince emin olamadım