Kızlar selamm 5 ay 20 günlük bebeğim var. 5 aya kadar sadece anne sütü aldı 5 aydan sonra artı mamaya geçtik fakat şöyle bi sıkıntı var . Bebeğim çok iştahsız az beslenmek istiyor zaten memeyide çok az emiyordu şimdi mamayıda az yiyor bazen 5 saat geçiyor yine yemek istemiyor , bu durumda olanlar var mı ne yapmam lazım