Melissadgnn merhaba, bence gayet güzel kilo almış erken doğmasına, hasta olmasına rağmen yine de güzel toparlamis annesi. Maşallah size. 500 grdan az almış olsaydı evet az almış diyebilirdik ama kilosu iyi bence hiiic üzülmeyin,canınızı sıkmayın. Yenidoğan olduğu için uykuya çok düşkün oluyordur burnuna dokunup uyandırın sürekli öyle verin mamasını. Saglikla büyütmek nasip olsun 🙏🧿