greattobeamom Emzirme döneminde ombre yaptıran ya da doktoruna danışan var mı hanımlar bebeğim 5 aylık
Durusmom23 greattobeamom bebeğim 6 aylıkken yaptırdım. Doktora da sormuştum dibine boya sürülmediği sürece sıkıntı olmaz demişti. Cilasını sürerken de özellikle uyardım dibine gelmesin diye.
Mnli greattobeamom ilk çocuğumda da ek gıdaya geçtikten sonra yaptırdım benim de 2. 5.5 aylık yine yaptırcam ama çocuğa 5 saat bakacak kimse yok bir de emiyor yanımda götüremem
HacerErdogan greattobeamom hen emziriyordum hem hamile idim 2 aylik yaptırdım dibine uygulanan bisey yok nihayetinde
greattobeamom Durusmom23 ayy içime su serptiniz 😂 herkesin çok ikilemde kaldığı ve yaptırılır/yaptırılmaz diyenlerin 50/50 olduğu bi konu gerçi
greattobeamom Mnli HacerErdogan Durusmom23 maygirl hestiaone Teşekkür ederim cevaplayan herkese ve hepiniz güzel günlerde kullanın saçlarınızı güzel anneler mutlu anne mutlu bebek diyorum♥️
greattobeamom maygirl güle güle kullanın ben de bi sıkıntı olacağını sanmıyorum ama yine de fikir almak istiyor insan