baharttt Sezeryandan 3 ay sonra korse takmaya başlayıp güzel sonuçlar alanlar var mı. Geciktim mi acaba bilemedim
ipegimsi baharttt hiç korse takmadım sezeryan göbeği falan da yok eski kiloma düşünce göbek falan kalmadı gitti zaten korse kasları tembelleştiriyormuş uzun süreli kullanımı önerilmiyor
_tuuggcce_ bakkalemzigi 5 ay olacak. Emziriyorum ve regl oluyorum ama göbek kaldı bende ya, gitmiyor ☹️
_tuuggcce_ baharttt korseyi düzenli kullanamıyorum. Kullansam belki giderdi. Arkadaşımız regl görünce de iniyor demiş ya ondan öyle yorum yazdım. Korse ile bir türlü rahat edemedim 😅