Benim oğlum 34 haftalik doğdu 3.kere yogunbakima yatti 3.yattiginda bağırsak enfeksiyonu geçirdiği için yatırıldı antibiyotik tedavisiyle 1 haftada toparladı şükür. Ateş ve ishal belirtisiyle götürdük bizde Allah şifa versin. Rotavirus aşısını yaptirmismiydiniz yada bakıldı mı ishal Rotavirusten dolayi da olabilir bizde ondan şüphelenmislerdi