Merhaba kızlar. 17 günlük bir oğlum var . Başlarda sütüm gelmediği için mecburen mama başladık onda da geç kaldık sanırım sarılık oldu çocuk bir gün fototerapi aldık çok ağladım ayrılınca ondan. Hala onunla uğraşıyoruz bu sırada sütüm geldi ama meme ucum sanırım küçük olduğu için bebek emmek istemez mecburen slikon başlık taktım bu defa aldı sütü oğlum . Ben şükür ettim ama çevremdeki herkes slikon başlığa öcü gözlüyle bakıyor . Bu ilk çocuğum ve tecribesizim. Slikon başlıkla çocuğunu emziren var mı? Bu konuda tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum . Bu arada bebek memeden aksın diyr sakin olduğu zamanlarda veriyorum ama Kızıp kıyamrti de koparıyor kesinlikle ordan almak istemiyor