Doğum kontrol hapı yasemin kullanıyorum 2 aydır adetim benim göl gibi gelir akar parça düşer ama 1 aydır adet kanamam normal damla şeklinde tam boşalmıyor akmıyor yoğun şekilde canım çok sıkkın şişkinliğim inmiyor doğum kontrol hapı adet kanamasının yoğunluğunu azaltırmı kesermi azmı gelir kan nolur bilgilendirin beni arkadaşlar lütfen