AselinnAnnesi Kızım hiç bişey yemiyor.2.5 yaşında iyi bir iştah açıcı şurup almak istiyorum önerileriniz nelerdir anneler ?
cevriyeee AselinnAnnesi normalde oğlum iştahlı ama yazın hastalandı iştah falan gitti doktoruna sordum hem iştahı açılsın hemde takviye olsun diye imunol şurubu önerdi ben doktor tavsiyesi ile bunu kullandım çok memnun kaldım içerik olarakda temiz ve güvenilir marka
Sblatc AselinnAnnesi benim kızımda aynı 2 yaşında. İnstagramda drrıfatcan öztürk ün feriştah şurubu var onu almayı düşünüyorum
livanurvealpinannesi61 AselinnAnnesi ben ilaç kullanmıyorum doğal ürün kullanıyorum ismi babybomb instagram dan yorumlarına bakabilir siniz ben memnuniyet üzerine aldım 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum
Tesmert livanurvealpinannesi61 merhaba ben bulamadım sayfayı rica etcem sayfa ismini yazabilirmiisniz