Merhaba herkese bebeğim 10. Ayın içinde kontrole götürdük bugün doktorumuz gece beslenmesini kesebilirsin dedi gece 2 defa mama içiyor ama nasıl keseceğim hakkında fikrim yok çünkü ağlayarak uyanıyor bağırıyor mamayı verdiğim an susuyor yine öyle ağlarsa vermezsem nasıl olacak :( nasıl kestiniz gece beslenmeyi (mamayla besleniyor)