Glsm23_23 Bebeğim 9 aylık kansızlik demir eksikligi var annelerden fukir bekliyorum ne verebilirim doğal
Ikrazumra19 Glsm23_23 doktor kontrolünse ilac baslayin pekmez veririm diye düsünmeyin cunku 1 tane hapini karsilamak icin 1 su bardagi pekmez vermeniz lazim
Egesem Glsm23_23 test mi yaptırdınız. Testten önce kansızlık belirtileri var mıydı iştahsızlık vs? Ve eğer kansızlık varsa doğol yollar pek çözüm olmuyormuş ilaç kullanmanız gerekiyor. Değer yüksekten sonra doğal yollarla önleyebilirsiniz
Balannesi Glsm23_23 Ne kadar ek takviye verirseniz verin demir ilacı kullanmanız gerekiyor. Mesela bir kaşık vereceğiniz şurup için günlük 3 litre pekmez vermeniz gerek tabi ki takviyeleri yapın bol bol kırmızı et gibi ama ilacınızı kullanın🙏🏼
Glsm23_23 Egesem test yapildi az kansizlik cikti bir ay once bi damla vermisti doktor almadim bugunlerde istehsizlik çok bide yuzundende belli
Egesem Glsm23_23 o zaman ilacı kullan sen canım değer yükselince Bi daha düşmemesi için doğal yiyecekleri kullanırsın
Begumke Glsm23_23 neden ilaç.kullanmayi reddedip cocugunuza eziyet ediyorsunuz. Demir eksikligi zeka gelisiimini etkiliyor
Zeynepmesut İhmal etme canım ilaçlarına başla gecikmeden biz tedavi görüyoruz demir eksikliği yüzünden ama yükselmiyo
Alpinn Zeynepmesut merhabalar kan değerleri iz yükseldimi acaba.. Benimde oğlum 10 aylık yükselmiyor.. Hemotolojiye yönlendirildik.
Zeynepmesut Alpinn evet şükür bu hafta gittik yükselmiş başka ilaç kullanıyorum 1 aydır o heöen yükseltmiş bu zamana kadar yükselmemesinin sebebi kullandığımız ilaçlarmış hiö bir işe yaramamış ama son kullandığımız çok etkili oldu
Alpinn Zeynepmesut çok sevindim darısı bizim başımıza inşallah.. Bizde ferro sanol b kullanıyoruz tahlilimiz olacak tekrar inşallah yükselmiştir cok sıkıntılı bir süreç. Rabbim evlatlarımıza sağlık versin..