Aşırı gazlı kolik bebeğim vardı emzik sakinleştiriyordu. Yani şöyle Osman gönülal videolarında verebilirsiniz de vermeyebilirsiniz De diyor. Bence önemli olan süresi 1 yaş civarı bıraktırmak şart. O sürede bırakınca hiç sorun olmuyor. Kızım 8 aylıkken filandı bıraktı, ama emzik sayesinde çok zaman bebeğim de rahatladı ben de. Philips avent ultra Air night kullandım öneririm de.