gmz1991 Hanımlar bebeğim 70 günlük. 37 haftalık doğdu baş çevresi 33 cm idi. Şuan 37 cm dedi doktor sınırda dedi. Küçükmüş yani normalden o yüzden Nöroloji görsün dedi çok endişelendim. Sizin 2 aylıkken kaçtı bu sıkıntıyı yaşayan var mı.
encet Benim bebeğim de 37 haftalık doğdu baş çevresi 37 cm doğdu 2 aylıkken 42.5 cm di içiniz rahat etsin bence götürüp gösterin ne kaybedersiniz gmz1991
Mervetnl gmz1991 ayda 2 cm büyümüş bence normal ya dr pimpirklenmiştir endişe etmeyin. Benim bebeğiminde 4,5 cm büyümüş mesela 2 ayda de hiç bişi demedi sorunda etmedi yani
ebebe gmz1991 biz 38 haftalık 36 cm doğduk 2 aylıkken 40 cm di. Herhangi bir yorum yapmadılar bize. Ama gelişiminiz normal seyrediyormus bir sikinti çıkacağını düşünmüyorum. İyi düşünelim iyi olsun 💓😊
gmz1991 encet hemen yarın götüreceğim zaten. Sadece bu aylarda sizinkiler nasıldı merak ettim. 37 haftalık doğdu 35 hafta ile uyumluydu plasentadan kaynaklı gelişimi yavaştı kilosu 2300 boyu 43 cm doğdu. Şuan boyu kilosu normal dedi sadece baş çevresi sınırda dedi doktor
encet gmz1991 evet bize de aylığına göre büyük dediler ultrason istediler ama temiz çıktı genetikten koca kafalıymışız 😂 inşallah sizinde temiz çıkar
simseklivekalpli gmz1991 zaten baş çevresi küçük doğmuş şimdi niye sıkıntı etmişler ki? Kan alıyolar bide bingildaktan ultrason cekiyorlar.
gmz1991 simseklivekalpli evet aslında küçük doğduğu için gelişimi bana normal geliyodu doktor endişelendirdi insallah temiz çıkar. Bıngıldağı normal ayına göre hareketleri falan da normal.
gmz1991 simseklivekalpli sizin bas çevresi sonradan yeterli büyüme gösterdi mi acaba? Nöroloji baktı kan ultrason temiz çıktı çok şükür ama takip edilecek dedi yine de
simseklivekalpli gmz1991 valla aylardır gidemiyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama beyinsel gelişimi iyi. Kızımın da sonradan yaşıtlarını yakalamıştı