seda_asan1 Kullanıyor musunuz kızlar hangi marka iyi. Büyük kavanoz alınca bölüp buzluga atabilir miyiz
aselumay seda_asan1 bence kendin kasaptan alıp kaynatmak daha iyi evet kavanoz bi ara bende düşündüm ama almadım. Kendin al kaynat buz torbalarına dök uzun süre kullanırsn kavanoz içeriği ne derece sağlıklı belli değil 😇
[silindi] seda_asan1 ben kendim kasaptan ilikli kemik alip kaynatiyorum karton bardaklara dokup dondurup kullaniyorum hazirlar hep katki maddeli
seda_asan1 aselumay görüntüsğ kokusa midemi bulandırıyor ya evet daha sağlıklı ama evde kendim yapamam
Dido01 Kemiği kendim kaynatıp iliklerini çıkardım buz torbalarına dondurdum zaten bir kaç tane atıyorum çorbalarına Torba bu şekilde a101 de falan var diye biliyorum ben migrostan almıştım