Kızlar oğlum bizimle yatıyor 3 yaşında beşiğinde yatıyor ama artık sığmamaya başladı dar geliyo yanımıza geliyor başka oda da asla yatamaz zaten ağlıyor bide bende istemiyorum ayrı yatırmak yanımızda olsun istiyorum depremden çok etkilendim asla ayrılmak istemiyorum şimdi baktım çok güzel park yataklar var geniş hemde oyun alanı oluyormuş böyle birşey almak istiyorum ama 3 yaşa kadar kullanılıyormuş 4-5 yaşa kadar kullanılmaz mı bu ? Yada ne alabiliriz bunun yerine