Bebeğim gazliydi nurseharweys kullandık çok fayda etmedi dün 5 gündür kaka yapmadi doktora gittik lavman yaptı dün rahattı doktor zinco ve sab simplex verdi ikisini birlikte ver dedi dun geceden beri bebek ağlayıp ağlayıp debelenip debelenip duruyor hiç böyle olmadı