brcuyzc60 Merhaba anneler sezaryen olurken tüp bağlatan varmı genel anestezi ile mi yapılıyor birde hamile kalma olasılığı var mı ?
merve171214 brcuyzc60 52 gün önce spinal anestezi ile sezaryen oldum o zaman bağlattım olasılık yok ilerde birdaha çocuk istersen ancak tüp bebekle olur dedi doktorum
Bebegim3535 brcuyzc60 epidural sezeryanla doğum yaparoem baglattim. İleride çocuk isterseniz tüp bebek yaptirmaniz gerekiyor.
Elif93 Serapsfb merhaba bende tüplerimi bağlatmak istiyorum ikinciye kazayla hamile kaldım tekrar bir çocuk istemiyorum ,işlem sonrası ağrı çektiniz mi bide ekstra ücret ne kadar ödediniz
Serapsfb Elif93 selamlar bende farkli bi agri olmadi normal dogum agrisi diyebilirim ben o zaman ekstradan 5 bin odemistim diye hatirlioeum ama bi tabi her hastanede doktoruna gore de farkediyor
Elif93 Serapsfb merhaba ,bilgilendirme için çok teşekkür ederim 🤗 ileride tekrar olasılık yok dimi istemeden oldu ya bu ikinci korunurken artık paronayak oldum 😂😂
Alya-Sena Elif93 annem kardesime hapla korunurken hamile kalmisti dogumda tuplerinide baglatti 13 senedir bir sknti olmadi 😀