Benim kizimin da gozunde disa dogru kaymasi var. Suan 3 bucuk yasinda. Doktora gecen hafta gittik, senede 1 kontrolleri oluyor. Bizimkisi yasi buyudukce duzeliyor. Turkiyede 2 ayri doktora goturdum, ektra rop muayeneleri de yapildi, kizim premature. Bi doktor ileride gozluk kullanmasi gerekeceginden bahsetmisti. Suan Almanyadayim, yakina bakarken sikinti gormedi doktor ama uzaga bakarken hafif bi kayma hala var, gittikce duzelecegini ve bi saglik sorunu olmadigini soyledi bize. Siz bence yine de farkli doktorlarin fikirlerini alin ve kesinlikle duzenli muayeneye gidin. 6 ayda 1 yada senede 1 muayene onerebiliyolar. Sorun devam ederse ameliyat ile duzelebildigini soylemisti doktorumuz bize. Umarim sizinki de zamanla duzelecek bi durumdur
.