Herkese Merhaba Kizlar karnımın üst kısmında çok şiddetli ağrılar oluyo yarım saattir devam edıyor sizce doğum mu başladı anlayamadım aşırı şiddetli ve sürekli bebek hareket edıyor ama kısıklarımda ağrı yok acaba sweatım biraz ıslakdı o sekılde kaldım biraz ondan olabilir mi sizce gidiyim mi doktora