nadidelifora evet çok yorucu ama böylesinin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Sürekli takip,araştırma içinde olduğumuzdan Allah korusun olası kötü bir seyi çok daha erken fark edebiliriz.
Benim abimin ayaklarında içe basma sorunu var mesela bu daha küçükken fark edilebilseydi bunun bilincinde olsalardı kolaylıkla düzelecek bir şeydi, ama canım annem daha 17 yasinda eltinin ,kayinvalidenin, eşin , kayınlarin,gorümcelerin boyunduruğu altında ancak bu kadarını yapabilirdi yani o yüzden eskilere de cahillik etmiş demek olmaz, her anne evladına özenle bakmayı ister ama eskiler bu hakkı yine her zaman ki gibi kadınların elinden almışlar