Bebeğimin ciğerlerinde hafif sıkışıklığı var, öksürük de eşlik ediyor buna.
Sürekli burnunu açıyoruz, doktor ilaç da verdi klamoks, ventolin ve cortair.
Ama bebeğim çok iştahlı bir bebekken çok iştahsız şuan. 2 saat önce değiştirdiğim bezde 1 defa bile çiş yapmamış.
Ne yapacağımı şaşırdım o kadar üzülüyorum ki.
Neler yapabilirim normale dönmesi için?