Elflnaaa Kızlar dokuz aylık olduk diş çıkarıyor galiba iştahsızlık tek başına oyun oynayamıyor yakamdan ayrılmıyor tuvalete zor gidiyorum sizde de böyle durum yaşayan var mı
DrkAyz Elflnaaa 9 ay 8 günlüğüz altta iki dişimiz vardı şimdi üstte çıkıyor iki tane pişik,huysuzluk,ağlama, ayrılık kaygısı,iştahsızlık ne ararsan var dibine kadar yaşıyoruz inşallah uzun sürmez diye kendimk avutuyorum bende
Binnur_cam Elflnaaa 8 ay 23 günlük her ay ataktan bıktım . Alt iki diş çıktı üstteki patlamış ucu görünüyor yanındaki gelmek üzere . Kendi başına yerde durmuyo ben oturursam yanına sürekli yakamdan saçımdan kulağımdan çekiştiriyo . Mutfakta yemek kahvaltı hazırlarken sürekli paçamda .. Mama sandalyesindede oturmuyo zaten ayağa kalktığım an peşimde . Kısa kısa uykular sürekli ilgi mızmızlık üstüne birde kendim grip oldum ateş çıkmış 38 annem geldi sözde yardım etmeye o benden beter kızım uyumadığı durmadığı için offf neva ne mızmızsın bi bırak nefes alayım dediğim için şükret çocuğunun maşallahı var uslu diyip nankör oldum . Ay çok doluydum oturdum saatlerdir ağlıyodum iyi geldi içimi döktüm.
Ceerenn Elflnaaa 10 aylık olduk nerdeyse 9. Aya girer girmez başladı. Uykuda ağlayıp uyanma saatlerce sallarim yerine koyarım öğlen uyumaz bile adam akıllı tuvalete gitsem arkamdan ağlaya ağlaya sürünerek geliyor. Oturuyorum dizlerime yapışıp kalmak istiyor yere oturuyorum üstüme tırmanıyor mutfağa giriyorum iki bir şey hazirlicam ya da bulaşık yikayacagim pijamam inene kadar pacama tutunup çekiyor sürekli odadan çıkar çıkmaz peşimde odada olursam belkiiiiii 2 3 dj oyuncaklarla oynar gece uykusu dengesiz çok uyanıyor uyutmak zor ayyyy çok zor bu aylar 1 aydır canım çıktı
Esraprm Elflnaaa bizde 9 aylığız diş çıkarmadan kaynaklı mıdır bilmiyorum gece uykularımız da mahvoldu. Çok düzenli bi uykumuz yoktu ama geceleri geç yatmaya başladı ve sürekli ağlayarak, bağırarak uyanmalar başladı. Yaşayan var mı bilmiyorum ama normal mi bu durumlar onu da anlamadım.
Serenkrkmz Elflnaaa bizde bugün tam 9 aylığız 4 dişimiz var ama bir yenisi gelicek galiba sık uyanma iştahsızlık sürekli bacağıma tutunup ayağa kalkmak istemesi yalnız kaldığında çığlıklar
Elflnaaa Binnur_cam resmen beni anlatmışsın bir tek annem uzakta gelmiyor ama telefonda anlatıyorum anlatınca bile kızıyor çocuk bu yapacak edecek siz nasıl büyüdünüz filan diyor
Binnur_cam Elflnaaa onlar bizi büyütürken sabır taşıymış hiç sinirlenmemiş hiç uykusuz kalmamış mükemmellermiş ondan . Analarımızda böyle anlayışsızken biz kafamızı nelere vuralım. Yoruldum demek durmuyo demek nankörlük onlara göre . Ben kendimi söylenerek rahatlatıyorum kendi kendime konuşup sakinleşmeye çalışıyorum .
Ozgeakca 8 ay 17 günlüğüz 3 aşağıda 4 yukarıda dişimi var kızlar 8 .de yolda geliyor geceleri yarım saate bi uyanıyor sabahları kahvaltıyı reddediyor sürekli ağlıyor babasına bile gitmek istemiyor bulaşık yıkarken 10 dakika babasına veriyorum salya sümük geliyor yine kucağıma yemek yaparken oyalanasın diye bütün mutfağı aşağı indiriyorum 🙈 tuvalete bile beraber gidiyoruz mama sandalyesine yemek için bile oturmak istemiyor en son zıp zıp aldım tavana asılandan az rahatladım
hayalperest2310 Elflnaaa gece uykusu çok düzensizleşti uyumak istemiyor gündüz öyle tek uyku zar zor yaptırıyorum o da bir saatlık sürekli pacamda mız mız annem bana gelmişti baktı olacak gibi değil bende ona geldim en azından bu sorun bitene kadar acayip tükendim yoksa hastalık çıkaracaktım kolik gazlı bir bebek hala iyice kafayı yedim yani