Merhabalar
Oğlum 22 aylık hatta 23 aylık olacak fakat aklıma takılan birkaç şeyler var tecrübeli annelere sormak isterim ilk oğlum yani ilk çocuğum oğlum işaret edebiliyor istediği şeyleri gösterebiliyor elimi işaret ettiğim şeye bakar onu getir derim getirir veyahut da flütünler dilerim gider odada arar bulur gelir fakat tek sıkıntım taklit etmeyi çok sevmiyor hemen sıkılıyor ondan küçük 16 aylık bir arkadaşımın çocuğu var hemen her şeyi taklit edebiliyor o oğlum ama taklit etmek istemiyor canının istediği şeyleri yapıyor ismini söylediğinde döner bakar renkleri bilir eşleştirir hayvanları bilir ama iki kelime kullanamıyor anne gel Baba gel bunları söylemiyor sadece gitti gel çoğu kelimeyi bilir fakat ikili cümle kuramaz bir de babasını hiç görmek istemiyor bu kim oğlum diyorum utanarak Baba diyor o da çok nadir gelişimi geride mi sizce tabii ki bireysel farklılıklar vardır ama bir de çok fazla dışarı çıkartmadım ve çok pişmanım çok az sosyalleşti benim oğlum gurbetteyim elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum tek başıma eşim de hiç ilgilenmiyor sürekli işiyle ilgileniyor çok üzülüyorum oğluma anneme gel diyorum gelmiyor eşime dışarı götür ilgilen diyorum ilgilenmiyor ama arkadaşımın çocuğu oğlundan küçük fakat sanki taklit yeteneği çok iyi gibi hemen her şeyi kapıyor gibi bana akıl verir ben ne yapayım şunları yazarken bile ağlıyorum insanın ailesinden eşinden destek bekleyip görmemesi çok üzülüyorum tek başıma yetemiyorum