Aslaninannesi26 benim oğlum puseti hiç sevmedi ya, iki farklı puset denedim acaba pusetten dolayı mı diye yok yani 2 aylıktı sürekli koyunca mızmızlanıyordu. Bebek arabasına kalın minder diktirmişti annem yatak gibi öyle yatıyordu içinde. Benimki de 6 aylık oldu sayılır. Şuan minderi çıkardım sadece arabanın kendi minderi var içinde. Ara ara gezerken yatmak istemediği için oturma pozisyonuna alıyorum diğer türlü zaten belini kaldırarak kalkmak istiyor. Direkt oturma pozisyonuna geçmek yerine deneyerek ilerlemek onu yormadan daha iyi oluyor gibi geldi bana.