Deniz32 aslında onunda 2,3senedr nöbet yokdu mutluyduk bi anda oldu kafa travması aldı smdi merdivende dusup bayıldıgı icin gözleri falan morluk icinde daha 2gun oluyor duseli psikljm alt ust oldu
sabah aksam 1er tane depakin alydu oda 🤧🤧😥😥 yeniden bi gtüreyim diyorm norolojiye yüzü baya mor suan az kendne gelsn eeg cektreym diyorm