Arkadaşlar bu mamayı kullananlar bir bakabilir mi, şikayetvar’a o kadar çok şikayet girilmiş ki, kimisi içinden kurt çıktı diyor, kimisi böcek, sinek, karınca. Bazıları mamanın erimediğini söylüyor, topaklanıyor diyor, bazıları bebeklerini aşırı kusturduğunu. Bu kadar olumsuz yorumu görünce Bebelac Gold’a geçmeden önce size sorayım dedim. Siz de karşılaştınız mı bu böcek, sinek olayıyla, yoksa bedava mama almak için mi yapıyorlar anlamadım