Mmad Bebeğim 2 ay 21 günlük totalde 5 6 kere çok deli dehşet ağlaması oldu çok korkuyorum kendini yırtarcasına ağlıyor nırmal bi ağlama değil ve ne meme kabul ediyor o an ne bir şey çok zor sakinleşiyor sakinleştiği gibi de uyuyor kan ter içinde kalıp şimdi komşuya indik ilk kez başka evde yaşadık uykusu da yoktu bi şey yoktu bi başkıyor gerçekten çaresiz kalıyorum neden böyle diye bebeği böyle olan var mı katılırcasına ağlıyor susmuyor deliriyor
Fulihkn Mmad gaz sancısı olabilir kendini kasarak mı ağlıyor. Benim oğlumda öyleydi mosmor taş gibi olurdu
oznuremirozdmr Ayak altlarını birbirine değdirip poposuna doğru çekin ve kucakta hafif sallanma haraketleri yapın bir süre sonra sakinleştiğini göreceksiniz bide uyurken sakince alıp emzirmeyi deneyin uyanıp ağladığında bende çok meme reddi yaşadım Mmad
Mmad Fulihkn yok yok gaz vs değil bi anda ağlıyor aşırı sebepsiz gaz yok altı temiz tok bi saplık sıkıntısı da yok kan değerleri de iyi
masumbebegim Mmad benim kızım da öyle durduk yere ağlardı karnina sıcak havlu koyardım göbek deliğinden deliğine kendi sütümu sağıp damlatirdim o zaman susardi bazen de kulağına damlatirdim 1 Damla
Mmad yagmure17 malesef gaz değil gaz sorunu zsten yaşamıyoruz bi anda sinirleniyor ve ağlamaya başlıyor daha da daha da derken katılacak hale geliyor bende sakinleşiyor zorla sallana dallana sonra uyuyakalıyor yorgun düşüp
MasalMira2023 Atak döneminde olabilir, benimki de öyle, ağlayarak uyanıyor ve zor sakinleşiyor, hiç böyle olmazdı, büyümek zor geliyor kuzucuklarımıza
tazeannnee49_ Ayy benim bebegimde 2 ay 24 günlük ayni sorunu yaşıyorum bir anda ağlama krizine giriyor sakinleştiremiyorum birde cok korkuyor herseyden fazla ses fazla ışık bir cafeye restauranta gidemiyoruz uykudan uyanırken çığlık atarak uyaniyor napcaginizj sasirdim aglaya aglaya ter icersnde kalio zor sakinlestiriyirum neden acaba🤦🏻♀️