Zeynepberra23 Merhaba kızlar. 9 aylık olduk ilk dişimiz çıktı. Sanırım 2.geliyyor perişan haldeyiz. Uyku yok sürekli ağlama kucaktan inmeme ve beni isteme. Doğal bir yöntem önerir misiniz?