Smyrq 4 e giriyor çocuğum bu sene 2 aylık da bebeğim var çok zor bir süreç aklım olsaydı en azından 1 sene daha bekler yapmazdım ikinciyi yardım eden eşim olmasına rağmen çok zorlanıyorum.Bebegim çok huysuz kolik sürekli emmek istiyor ne uykum kaldı nede birşey yemeği yapamıyorum büyük olanda kıskanmiyordu iki haftadir aşırı kıskanıyor bebeği sallayarak uyutmaya çalışıyorum oda geliyor yanımızda bağrıyor bir ton ses odasına gitmiyo odasında uyumuyo kendi kendine oyun oynardı onuda oynamiyor ay ay