esmanr Yeni doğan bebeğimi meme için uyandıramıyorum sarılığı var oda uyku yaptığı için uyandırmakta zorluk çekiyorum ne yapabilirim uyanması için ayaklarını gıdıklıyorum olmuyor burnunu hafif oynuyorum kalkmıyor gözleri hep kapalı
Denizli20 esmanr ayağın altına vur topuğuna vur ağlat benim kızımda gecirdi sarılık bende zorlandım aglatiyodum biraz ondan sonra emziriyodum dediğim gibi ayak altına topuğuna vuruyom serçe agliyodu
Minmini esmanr ben bezini açıyordum o zaman zar zor uyanıyordu. Bazen de nemli ağız mendiliyle yüzünü ellerini siliyordum deneyebilirsiniz
Fatmanur1998 esmanr bende çok aciyordum ama hemşireler uyandırman lazım diyrdu ayağın altını cimcikle ve 2 saatten biraz önce başla uyandirmyaa yoksa uyandirirken de çok vakit geçiyor
bakbendeanneoldum Ben ağlıyodum uyanmıyo diye 🥺 benim için travma resmen bu olay. Allah yardımcınız olsun. Ben de uyandıramıyordum gerçekten eşim uyandırıyordu hep