Hulya0129 bende de şuan adetim 4 gün geçti 4. Günün akşamı leke şeklinde akıntı oldu ara ara az az geldi 3 gündür aynı şekilde devam ediyor bugün 4. Gün ama hala az bi anlam veremedim adetim geçtikten sonra da 2. Günü test yapmıştım silik bi şekilde çıkmıştı sonra bi kaç test daha yaptım onlarda da çıkmadı suan da az az dediğim gibi devam ediyor böyle bişey yaşayan var mı