Yaptıranlar var mı arakadslar bebeğimin bronşları şişmişti doktorumuz akciğer röntgeni çektirdi temiz dedi bize 4 gün iğne vurdurdu. Hiçbir faydasını görmedik ben ilacı araştırmamsyim şimdi araştırınca gördüm endiselendim kortizonlu ve zorunlu olmadıkça kullanilmamliymis