aslaninannesiiii Kizlar kullanipta memnun kalan yogurt yapma makina onerisi alablir miyim? Briz marka hakkinda fikri olan var mi?
Ysgl26 aslaninannesiiii weewell inkini almıştım 1 kere kullandım çok saçmaymış hiç gerek yokmuş istersen sana satabilirim 😅 boşuna yer kaplıyor dolapta
arya23 aslaninannesiiii ben tefal kullanıyorum çok memnunum 10 yılı geçti alalı halen kullanıyorum, o zamanlar ilk çıkaran tefaldi diye hatırlıyorum
nkizilates aslaninannesiiii bence cok gereksız sutun sıcaklıgını anlıyamıyorsan eğer derece al cnm trendyoldan ben öyle yapıyorum hep boşa gereksiz cidden boşver
aslaninannesiiii Ysgl26 wewelli tercih etmiyrum tesekkrler sutu isitip koyduktan sonra makinaya anlamsiz zaten
aslaninannesiiii Ysgl26 yoo hepsi oyle degil brizin makinasi kendi yapiyor her islemi sen sadece sutu koyup mayayi atiyorsun icine o kadar
Ysgl26 aslaninannesiiii bence gereksiz.hepsi . Sonuçta yoğurt yapmak zor bişy değil hiç bilmeuen bile 1-2 denemede öğreniyor o kadar paralar vermeye gerek yok
aslaninannesiiii nkizilates yogurdu kuruyorum aslinda cokta guzel oluyor sadece zamandan kazanmak icin istiyorum haftada 2 defa kurmak gerekiyor diyolar :/
aslaninannesiiii nkizilates bide alakasiz olcak ama sunu sorcam pekmez olarak ne kullaniyorsunuz? Onuda 3 gun kuraliyla yapmaya gerek var mi?
nkizilates aslaninannesiiii canım ben pekmez yapmıyorum ona o yüzden yorum yapamıycam köyden geliyor bize pekmezimiz organik yani.