Ebru01 Tam olarak o aylarda o kadar kilo aldığı için mama başladık.
Bilin bakalım ne oldu 😐
Sütüm kesildi.
Sonra noldu mama öyle bi yaradı ki şimdi 6,5 aylık heryeri boğum boğum
Diyeceğim o ki bebeğiniz uyuyorsa, huzursuz değilse yani açım sinyalleri vermiyorsa.
Emzirmeye devam edin.Emzirdikten hemen sonra sütünüzü sağın.Böylece beyne daha fazla süt gerekli bir bebek daha var ya da yeterli değil sinyali vermiş olacaksınız.
Gece uyuduğu zaman 1 kere mutlaka sağın.
Süt gelmese bile sağmaya devam edin.
Hala yetersiz gelirse takviye başlarsınız.