Nilss benim kayınvalidem de böyle dolandırıldı ilk önce 450tl kapora istemişler sonra 1670 tl istemişler kargo ücreti diye onunda göndermiş sonra da 6870 TL isteyince bana haber verdi böyle bişey oldu napim diye bende vazgeçtim istemiyorum de dedim paranı iste geri dedim tehdit etmişler bende böyle para odeyeceniz diye siylemediniz benim o kadar param yok ne olacak şimdi dediğimde hep hakaretler fln bende hep hakaret içerikli yazdım haram zıkkım olsun diye şikayet vara yazdım öyle kurtulduk ekran resmini atınca engellediler